RÁKOSICÉGINFÓ – Rezultat 2010 Kft. Társasházkezelés

Társasházak könyvelése Rákoskeresztúron.


Társasházak könyvelése Rákoskeresztúron.

Minden egy kézben – Minőség, megbízhatóság, megfizethető áron

Szolgáltatások: 

Könyvelés.

Társaságunk több évtizedes gyakorlattal rendelkező, regisztrált mérlegképes könyvelőkből álló
családi vállalkozás a főváros XVII. kerületében.

– Könyvelés Budapest,

– Bérszámfejtés,

– Zárással kapcsolatos feladatok,

– Egyéb feladatok:

szabályzatok elkészítése, aktualizálása
folyamatos tájékoztatás az ügyfelek részére a vonatkozó jogszabályi változásokról
KSH és egyéb adatszolgáltatások.

Társasházkezelés.

Társasházi közös képviseleti tevékenységünk során teljes körű pénzügyi,
jogi, műszaki hátteret biztosítunk az általunk kezelt társasházak részére.

– Társasházkezelés, adminisztrációs és könyvelési feladatok,

– Műszaki jellegű feladatok.

Célunk, hogy ügyfeleink teljes bizalommal forduljanak hozzánk.

Könyvvizsgálói és ügyvédi háttérrel rendelkezünk.
A cégek könyvelését az RLB programmal végezzük.

A társasházak könyvelését a Thaz-Soft SQL Társasházkezelő és Könyvelő szoftverrel végezzük.


Kapcsolat:

Iroda:
1173 Budapest, Pesti út 66-78. J. lph. Földszint Iroda

Telefonszámok:

+36-30/292-7303

+36-20/426-7942

Telefon/Fax

+36-1/607-8305

E-mail: rezultat2010kft@gmail.com

Web: www.rezultat.hu

Cégünk 2010. július 13-án alakult azzal a céllal, hogy gazdasági társaságok részére minden részletre kiterjedő,
teljeskörű számviteli szolgáltatást nyújtson.

Pályafutásunk alatt dolgoztunk könyvelőirodákban is, de gyakorlatunk nagyobb részét vállalkozásoknál szereztük meg.
Így tudjuk, hogy egy jó könyvelő együtt “lélegzik” az általa könyvelt céggel.

Tapasztalattal rendezlkezünk az építőipar és a termelés könyvelésében is.

Gyakorlati tevékenységünk kiterjed a számvitel teljes területére.

A munkaszámos bontáson keresztül történő könyvelés sem ismeretlen a számunkra.

2010. szeptemberétől tárasházkezeléssel is foglalkozunk.
Cégünk rendelkezik a szükséges OKJ-s Társasházkezelői szakképesítéssel.

Referenciáink

Társasházkezelés, adminisztrációs és könyvelési feladatok:

  • Adminisztrációs feladatok folyamatos ellátása (levelezés,  kiértesítők, közgyűlési meghívók, jegyzőkönyvek megküldése stb.).
  • Társasház számlájának vezetése számlavezető banknál.
  • Tulajdonosok befizetéseinek nyilvántartása, hátralékosok felszólítása.
  • Közüzemi díjak folyamatos kiegyenlítése (víz-csatorna, szemétszállítási díj, kéményseprési, elektromos áram, átalány díjak stb.).
  • Tulajdonostársak egyéni elszámolásának, illetve az éves elszámolás elkészítése (egyéni, összesített).
  • Az éves elszámolás, a következő évi költségvetési terv előkészítése, a közgyűlést megelőzően a társasház Számvizsgáló Bizottságával egyeztetve, a Társasházi törvényeknek megfelelően.
  • Naprakész könyvelés.
  • A társasházakat a lehetőségek szerint pályáztatjuk a helyi Önkormányzatnál, illetve Fővárosi Önkormányzatnál.
  • Háztakarító, házfelügyelő, gondnok, karbantartó, fűtő folyamatos ellenőrzése, alkalmazottak felett munkáltatói jogok gyakorlása, vállalkozói  szerződések megkötése a Számvizsgáló Bizottsággal  (SZB) egyeztetve.

Társasházak ügyintézése, közös képviseletek üzemeltetése, teljes körű ügyintézése, társasházi ügyintézés XVII.ker – Rezultat 2010 kft.

KŐBÁNYAINFÓ – Kerékpárbolt és Szervíz Drótszamár

LEROSTUDIO  *  WEBOLDAL KÉSZÍTÉS  *  AUTÓDEKORÁCIÓ  *  OTTHON DEKORÁCIÓ  *  ÜZLETDEKORÁCIÓ

GYERMEKEINK – Weboldal készítés